ANASUKA

ANASUKA-Gabungan perkataan Arab dan Melayu membawa makna 'saya suka'. Bersesuaian dengan tema blog,Saya cuba merakamkan gambar2 lama dan baru tentang peristiwa istimewa bersama keluarga, saudara mara dan sahabat2 dalam aktiviti riadah yang saya lakukan bila ada kelapangan. Terkadang tersasar juga ke bahasa paninian

Saturday, December 18, 2010

Golf : InterVarsity Games 18/12/2010

Hari ini saya mewakili Alumni UM dalam pertandingan InterVarsity Golf. Kali ini giliran UKM sebagai tuan rumah. Sebenarnya, dah genap 70 hari saya tak turun padang golf.



Satu flight dgn Mohd Khafid (Tenaga Cables)dan Dr.Mohd Norowi (Mardi).Best juga bersembang tentang anak2 dan pelbagai penyakit terutama gout dan athiritis



My score. Taklah teruk sangat. 29 points hcap 18

Hj Hasbullah Hassan 36 points masih boleh maintain hcap 12 walau dah 60 hari tak main.




Overall Nett winner 44 points hcap 18.Mak ehh ..bagusnya dia main hari ni!!



Team Captain- Mr.Eric


Datuk Bidi dgn Dr Rostam (Naik haji baru2 ni. Dua2 game tak sebagus biasa selepas 60 hari tak pegang kayu golf)santai selepas lunch


Overall team Champion Universiti Teknologi Malaysia dgn kutipan jumlah mata 345 points untuk 10 pemain terbaik. 2nd Place USM dan team saya, UM Alumni tempat ke3 dengan 325 points.

No comments:

Post a Comment