ANASUKA

ANASUKA-Gabungan perkataan Arab dan Melayu membawa makna 'saya suka'. Bersesuaian dengan tema blog,Saya cuba merakamkan gambar2 lama dan baru tentang peristiwa istimewa bersama keluarga, saudara mara dan sahabat2 dalam aktiviti riadah yang saya lakukan bila ada kelapangan. Terkadang tersasar juga ke bahasa paninian

Friday, December 10, 2010

Menunaikan Ibadat Haji

Lama tak update blog ini.
Saya memanjatkan syukur kehadrat Allah SWT kerana dapat menunaikan Ibadah Haji pada tahun ini. Saya berangkat pada 18/10/2001 dan telah selamat pulang pada 4/12/2010.

Saya telah buat posting yang agak komprehensif mengenai pengalaman mengerjakan haji di blog

http://suraualmadaniah.blogspot.com/

Saya ingin nak rakam beberapa keping gambar yang saya kira lebih personal diblog ini.Sesuai dgn tema blog ini,Anasuka.....Ini adalah beberapa detik yang saya suka

Sebelum berangkat









No comments:

Post a Comment