ANASUKA

ANASUKA-Gabungan perkataan Arab dan Melayu membawa makna 'saya suka'. Bersesuaian dengan tema blog,Saya cuba merakamkan gambar2 lama dan baru tentang peristiwa istimewa bersama keluarga, saudara mara dan sahabat2 dalam aktiviti riadah yang saya lakukan bila ada kelapangan. Terkadang tersasar juga ke bahasa paninian

Thursday, March 31, 2011

Anak pokok cempedak

Hari ini Ahad 27/3/2011 saya mintak tlg Tasha tolong ubah anak pokok cempedak ke polybag. Anak pokok cempedak ini saya tanam dari biji lebih kurang 2 bulan yang lps. Cepat juga dia besar.Tengok ni!!











Mini nursery kat laman rumah. Sengaja saya semai dan biarkan anak2 pokok ini membesar dalam polybag. Apabila dah cukup besar nanti saya pindahkan ke kebun. Ada anak pokok durian belanda, manga India,Nangka dan last addition...3 anak pokok cempedak.

No comments:

Post a Comment