ANASUKA

ANASUKA-Gabungan perkataan Arab dan Melayu membawa makna 'saya suka'. Bersesuaian dengan tema blog,Saya cuba merakamkan gambar2 lama dan baru tentang peristiwa istimewa bersama keluarga, saudara mara dan sahabat2 dalam aktiviti riadah yang saya lakukan bila ada kelapangan. Terkadang tersasar juga ke bahasa paninian

Friday, May 20, 2011

Golf Trip Chiangmei Thailand

Chiangmei terletak diutara Thailand. Ia adalah bandar kedua terbesar Thaialnd dgn penduduk seramai 8juta orang. Kedudukan geografinya membolehkan ia mempunyai 4 musim. Chiangmei juga adalah destinasi riadah golf yang utama di Thailand. Syukur Alhamdulillah nikmat yang Allah beri, saya berkesempatan beriadah di sini 17-20Nov 2011

Pintu masuk kelab Chiangmei Highland Golf &Spa . Kelab ini adalah kelab ke3 terbaik di Asia
Chiangmei Highland Golf &Spa


Foursome.


Bunker pun ada logo.


Namun bagi saya kelab golf Alpine jauh lebih scenic.


Satu pemandangan Alpine Golf...Difinasi tenang


Night Bazaar Chiangmei


Makanan Muslim di Chiangmei.
Tomyam kung at its best disini. Cuba yang ada gravy dan juga yang clear




Dah jemu Tomyam boleh beralih rasa.....briani arab salah satu option.

No comments:

Post a Comment