ANASUKA

ANASUKA-Gabungan perkataan Arab dan Melayu membawa makna 'saya suka'. Bersesuaian dengan tema blog,Saya cuba merakamkan gambar2 lama dan baru tentang peristiwa istimewa bersama keluarga, saudara mara dan sahabat2 dalam aktiviti riadah yang saya lakukan bila ada kelapangan. Terkadang tersasar juga ke bahasa paninian

Sunday, June 12, 2011

SMS sempena 'Hari Bapa'

Saya terima Sms awal dari anak bongsu sempena 'Hari Bapa'. Saya sendiri tak perasan tentang Hari Bapa ni. Tarikh sebenar ialah pada 19th June...cuti umum!!.



Persiapkanlah diri kita menjadi seorang yang beriman. Menjadi anak yang sentiasa menjaga dan mendoakan kebaikan kepada Ibuayah semasa mereka masih hidup. Sekiranya mereka telah pergi kealam Barzah, panjatkanlah doa kepada Allah SWT semoga roh mereka ditempatkan bersama kalangan roh orang yang beriman

No comments:

Post a Comment